Tijmen & Ine

234

Over onze reis

Positief getest!

De gedachte om voor langere tijd op avontuur te gaan speelden al langer in ons hoofd. Na de gedachtes werden ook andere symptomen van het ‘reisvirus*’ zichtbaar. Tijmen moest bijvoorbeeld elke keer, zodra hij langs een boekenwinkel liep, naar binnen om inspiratie op te doen bij de reisboeken. Ine werd overmand door emoties bij het zien van schattige exotische dieren op televisie. De symptomen werden met de tijd dusdanig erg dat we besloten een reistest te doen. De uitslag raad je waarschijnlijk al, beiden POSITIEF getest. Bij een positieve test uitslag is er maar één advies: blijf NIET thuis. Dat is dan ook precies wat we gedaan hebben. Bovendien, op een gegeven moment heb je de boeken in de winkel en de dieren op televisie ook wel gezien.

* De oorspronkelijk bron van het reisvirus ligt voor ons beiden naar alle waarschijnlijkheid in de landen waar we beide een half jaar studeerden, Tijmen in Australië en Ine in Zweden.

Bezochte landen

Wij hebben 4 landen (2%) bezocht:

Costa Rica, Ecuador, Nederland, Peru.